Ghosts of fear


Överspänd, rampfeber.. nervbesvär, jag lovade mig själv att vara orädd ikväll. Rakryggad går jag in utan att säga någonting till honom.. jag ser inte ens honom i ögonen. När vi kommer in i sovrummet sätter han sig ner på sängen och ser förvånad på mig.. Jag börjar klä av mig och knuffar ner honom men jag hinner inte påbörja något.. Han avbryter mig och reser sig.. - Förklara för mig vad det är som händer??. Jag lägger mig ner och stirrar upp på taket.. Tar ett djupt andetag och förstår att jag måste berätta för honom vem jag egentligen är.. In i andra meningen börjar min röst redan skaka..

När jag har talat färdig, vänder han bort blicken från väggen och frågar varför jag inte har berättat detta tidigare..





Sleeping At Last - Porcelain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0