forever fields


Vad gör man när ingenting någonsin går höger eller vänser? Vill du se allt brinna eller leva i förödelse? Eller vill du leva i vansinne utan svaret på frågan?.. Det finns aldrig tillräckligt med svar eller sätt att känna sig levande. Jag existerar i 2 dimensioner.. där ingenting sover och där ingenting finns.. För egentligen finns det ingen skillnad mellan verklighet och drömmar, de båda är tillflyktsorter. Det finns inget osäkert hem.. utan jag reser genom en virvel av vilseledning.. vandrande, trång.. till djupet av tid, alltid vilsen. Jag har aldrig en anledning till att fortsätta andas.. Istället flyter jag iväg.. Frihet är för dem levande själarna som aldrig har fått chansen at släppa taget..








The Beatles - Lucy in the Sky with Diamonds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0