Moon of the wolf


Allt som går fel skyller vi på hjärtat.. om ett förtroendefullt logik var allt vi hade skulle du ha stannat ett par snitt ifrån din blödande tunga. Hjärtat är aldrig överens.. rasar alltid, rullar, längtar ständigt. Svältande, inkompetent och rasande. Jag tror att mitt hjärta är mycket lik smuts. Jag tror att mitt hjärta älskar genom att begrava sig under skosulor.. gömma sig under naglar och somna på insidan av knytnäven... jag tror att mitt hjärta är en vild sak. Alla de saker jag inte är stolt över.. alla de saker jag är snabb med att ljuga om.. är ett desperat försök att övertyga er människor om att jag är polerad..  







Melody Gardot - Your Heart Is as Black as Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0