Long road to ruin


Cliffhangers
är för människor som tycker om att leva på gränsen, för dem med en mage av stål och ett sinne med entydig precision.. som med stetoskopet på hjärtat kan diagnostisera sjukdomen, klippa ut det, lindra smärtan och släppa hjärtat fri.. Men jag är gjord av mjukare saker, som färska vävda bakverk med mjuka sagor, spetsad med ingefära och krydda. Det finns en prolog som berättar om den sanningen jag har att berätta.. och en epilog som alltid.. slutar bra... Men jag förblir oskriven och jag förblir oläst.. Jag förblir på detta sätt tills den dagen jag dör och slutet skrivs innan det började..






Foo Fighters - Stranger Things Have Happened


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0