Thank You


Jag hamnar i en öppenhjärtlig konversation med hans taxichaufför på vägen hem. Jag förklarar för honom att jag är säker på att det hade slutat med mig sårad, varför driva det vidare? Jag är inte naiv tvärtom.. en mycket realistisk människa. Även om han är besviken ikväll.. han kommer själv förstå en dag. Nej nej.. jag tog rätt beslut, hans liv som internationell stjärna.. det är inget för mig säger jag lite tveksamt.. försöker jag övertyga honom eller mig själv? När vi väl är framme kliver chauffören ut i kylan för att gå runt.. öppnar min sida av taxidörren..

-Det beslutet du har tagit.. det kan inte vara lätt, men starkt gjort. Du är en intelligent kvinna och jag önskar dig all lycka.

Hans mening följer med mig för evigt..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0