This is it..


Skuld..
det är som en säck med hor- tegel.. Vem transporterar jag alla dessa tegelstenar för egentligen? Gud?.. Är det? Gud?.. Tja, om det är fallet.. låt mig ge mig själv lite inside information om Gud.. Gud tycker om att titta på. Han är en skojare. Tänk på det. Han ger människan instinkter. Han ger dig den här extraordinära gåva och sedan vad gör han?.. Jag svär, för hans eget höga nöjes skull, sin egen privata kosmiska gag reel.. han sätter reglerna i opposition.. tidernas största skämt.. Se, men inte röra. Rör, men inte smaka. Smaka, men Svälj inte. Och medans du hoppar från ena foten till den andra, vad gör han?.. Skrattar.. Han är en sjuk jävel, fucking ass off.. Han är en tight-ass. Han är en sadist... Han är en frånvarande hyresvärd. Dyrka honom?.. Aldrig!






The Cranberries - Zombie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0