Feelin` Like A Crimminal


Sitter med morgonkaffet och reflekterar över mig själv.. Hur kan det komma sig att jag, Dno som har vuxit upp i miljö där folk blir kidnappade i bakluckan på bilar och slängs ut blodiga några timmar senare, en miljö där tjejer slåss med krossade glasflaskor, där street attityden är ständigt närvarande. Hur in i helvetet växte jag upp till att bli en filosof vars favoritsyssla är att vandra omkring på olika museer i 6 timmar och överanalysera tavlor? Hur kunde jag växa upp till att älska böcker, klassisk musik och politik?.. nördigt värre, eller?

Hur som helst, till er som känner att ert öde redan är förutbestämd av olika anledningar. Låt aldrig andra människor definera vem du är..





Angel Haze - 6'7 Freestyle
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0