Birthday Suit


Det var min födelsedag idag.. 2, 3 stycken gratta mig och det var allt, den här dagen var precis som alla andra dagar.. inget speciellt. När jag var mindre fick jag slåss för uppmärksamhet. Uppväxten var tuff och jag kände mig oftast osynlig. Jag tror att människor gillar att ha en dag där allt handlar om en, att alla tänker på dig och visar att du existerar.. jag ser dig, det är lite vad vi lever för. Men jag har de senaste åren slutat säga till folk när jag fyller år. Med tiden har jag lärt mig.. Det finns alltid någon som ser mig oavsett om det är min dag eller inte. Tvärtom.. jag tog den här dagen och såg mig själv i spegeln.. jag ser mig själv med ett klart öga och det är allt som räknas..



Shy Child - Drop The Phone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0