My one regret in life is that I am not someone else.


Det börja med att han endast var en läsare men idag en cool vän.. Jag skriver ibland om mina vänner, det är för att jag har haft turen att lära känna mycket intelligenta, roliga och flummiga människor. Jonny Van är en av dem.
Han bor i Norge och jobbar på Levis store i Oslo.. killen har stil..


Förföljd av en svart katt. Jagad av min egen skugga. En berg- och dalbana som ett vattenfall. Adrenalin. Tvärstopp i nittio graders lutning. Hoppar av mitt säte och svävar istället uppåt lätt som ett fjäder. Katten vänder sin rygg och min skugga möter ljus. Glädjerus.

Written by: Jonny Van



Music- Despicable Dogs- Small Black                Photo- Jonny Van


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0