Goodbye Firishta


Det är gjort, jag planerade allt, jag gjorde det avsiktligt.. i en plats i dig växer nu de planterade lögnerna.. Och nu, piskar ett ont ilska i dina ögon tillbaka? Jag piskar tillbaka sladden dina ögonfransar gav mig. Vi är endast en piratkopiering av kött som brottas, jag gråter, du gråter... Vi slutar stiga och kvävs istället i våra svar, Vad som en gång var en blank yta.. är idag endast vitt skräp.. Och så var det över. Ingenting.. sedan kommer natten och jag känner dig gå vilse någonstans nedan, djupt du flyttar. Natten går tom, och jag sår ner till dig i tyngdlöshet, krossad.. När jag kysser dig för en sista gång.. kommer då rädslan.. När solen stiger har vi båda drunknat.. 




Tuanas senaste klipp Firishta http://tuana.se/ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0