Agagathought


När jag ser tillbaka
på mitt liv.. det är inte att jag inte vill se saker och ting precis som de var. Det är bara det att jag föredrar att komma ihåg dem på ett konstnärligt sätt, och om jag ska vara ärlig är det hela mycket mer ärligt eftersom .. Jag uppfann det. Klinisk psykologi talar utan tvekan om att trauma är den ultimata mördaren. Minnen är inte någonting som kan återvinnas som atomer och molekyler inom kvantumfysik .. utan de kan gå förlorade för alltid. På ett sätt blir mitt förflutna en ofullbordad målning .. och som konstnären av denna målning måste jag fylla i alla de fula hålen och gör det vackert igen. Det är inte så att jag har varit oärlig .. bara det att jag avskyr verkligheten ..






Radiohead - Lotus Flower


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0