THIS IS NOT AN ELEGY


Vid 16 års åldern var jag olaglig och lysande, jag hade tuggat mina naglar till halvmånar. jag tog av mig mina kläder i slutet av januari.. Var med om hemliga bilolyckor, hemliga hysterier. Jag öppnade min mun för att svälja stjärnor. I baksätet lärde jag mig en alkemi om skuld, lust och avstånd.. Jag var outvecklad och total, svor som en sjöman. Jag var en mördare, en alkoholist och en knarkare... En hjältinna med en silvertunga.. Vissa dagar ser jag mig själv i tredje person och talar med henne i andra person. Jag säger..

- Jag kommer att träffa dig i mina drömmar, kommer känna igen dig.. genom din stillhet och skakningar.



Vitalic- Your Disco Song 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0