Like roses we blossom and die..


Våren är här.. Vi njuter av vädret på en bänk vid sjön och promenerar långsamt hem. När vi passerar bron ser jag att minnesmärket efter killen som tog livet av sig är borta, det är nya graffitimålningar som täcker väggen vid tågrälsen. En av mina vänner har tom glömt bort hans namn.. Vi börjar prata om hur fel det kan gå i livet.. Adam kommer ut från fängelset säger en av mina vänner.. Jag är glad för hans skull, den andra måste folk sluta tycka synd om... Efter 30 min går vi igenom Fröslunda.. Slog mig att jag inte har sett den stora plankan än, RIP Marlon.. jag fick höra om hans död när jag målade i Göteborg, han var för ung.. När vi närmar oss Råberstorp börjar Rocky skratta.. Varför har de planterat en buske mitt ute på grusplan?.. den har börjat få knoppar..  




The XX - Intro


Kommentarer
Postat av: Anonym

den andra borde folk sluta tycka synd om? vem den andra?

2011-04-23 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0