With both my hands, looking down at the brain inside my skull


När du tar livet av dig själv.. Universum lär sig att trösta dig. Om ni läsare undrar vad det är som händer med mig.. Efter morgonkaffet blir min hjärna hårdare och glansigare, mitt ansikte blir mindre orolig och mina ögon rör sig snabbare. Delar av vätskan i min kropp flyttar från insidan av mitt huvud.. ut mot omvärlden.. Där avdunstar jag.. Det farligaste vapnet i universum är en sfär- formad kniv, låt mig förklara vad en sfär- formad kniv är, vansinnet av en sfär- formad kniv.. Jag ska sova nu, jag kommer att släcka.. ljuset.

Alla vi dagdrömmer på bussen..




Moloko- Sing It Back (remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0