Det är ditt eget fel

Sitter på bussen, snart är jag framme, snart är jag framme. Hon står utanför busshållsplatsen och väntar...
Hon drar på munnen när jag stiger av, mitt leende är större än hennes, underbara människa. Vi pratar och skrattar under vår lilla promenad till fiket. Vi båda känner det, ingenting har förändrats. Det är som om hon aldrig åkte iväg.

Men hon åkte, hon har förändrats, jag har förändrats...

Hon har blivit en mer självsäker ung kvinna, vet vad hon vill utav den omgivande miljön, påminner om mig själv när jag flytta hemifrån. Jag å andra sidan, ja, antar att min blogg talar för sig själv...

Men hon är här nu, vi planerar inför sommaren. Förra året planerade vi att vi skulle vara två stora hoes och leva livet, men vi är lite för mesiga för att supa oss fulla och knulla runt, blev aldrig av. Den här sommarens planer ser bättre ut, vi sk...


Mycket sällsynt att hitta oss på samma bild, detta är den enda och bästa!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0