I Just Don't Know What to do With Myself

Ack så mycket en begåvad människa kan trollbinda mig, vare sig om det är en sångare, målare eller en basketspelare. Det är någonting mycket vackert med en människa som har hittat sitt inmutade område. Roten till passion ligger i hjärtat. Människan har vridit och vänt sina lemmar, anpassat allting efter sitt inre, det igentliga centrumet har sin kärna, huvudinnehållet älskas.

Allting är undervedvetet. Det är inte er läsare jag lurar, utan mig själv, det handlar om trygghet. Lustigt, jag är bra på mycket men har aldrig kännt riktig trygghet, borde vara van nu, mitt liv har alltid varit fylld med ironi...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0