Eye of the tiger

Millesekund, hjärnan hinner inte reagera, allting går så snabbt. Smärta i tiningen, ljudet av ett evigt bip.
Hennes knytnäve bränner mitt huvudet, allting snurrar. Med kameran i handen och mycket chokad, handlar jag snabbt... Jag tar min hand, täcker hela hennes ansikte med den och knuffar henne bakåt.

Det märktes på tjejen att hon hade tagit något, jag gissade ecstasy. Människorna som passerade oss för att byta dansgolv, saktade ner för att bevittna bråket. Det hela slutade med att en fotograf och en festande liten sak stod stående öga mot öga, 2 vakter i mellan oss och hår med hårsäckarna fortfarande fästa i våra händer... 

Dagen efter kom jag tillbaka för att fota ännu en kväll på krogen, när jag möter upp vakterna utanför porten, börjar de att sjunga Rocky låten eye of the tiger... 



Lyssnar på den varje kväll innan jag beger mig ut nu...











Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha när hände detta??

2010-05-21 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0