Boys don`t cry

Det är en av sommarens varmaste dagar, 4 tjejer sippar på caffe latte och diskuterar killar...

En av dem säger att hennes stora läxa i livet är att männsikor av det motsatta könet inte kan vara vänner, förr eller senare börjar man att strula och vänskapen fuckas. Fastän jag inte håller med,  drar jag på munnen...

Jag är en feminin människa men mycket hård. Vet inte riktigt om det har med den tuffa uppväxten att göra, men jag trivs bättre med män. Jag går på fotbollsmatch med killarna, spelar poker till 6 på morgonen, kollar på film och fikar med idioterna. Alltid älskat killars råa humor och eviga sex snack, speciellt när det inte finns tjejer närvarande ( tror att dem glömmer att jag är en kvinna ibland). Vi ska inte glömma att boys will be boys, men allt handlar om självrespekt. Har aldrig tilllåtit någon av mina killkompisar röra mig på ett sexuellt sätt, jag är inte en mysig individ och drar mycket tidigt vad jag tål och inte tål.

Folk behandlar dig så som de vet att de kan behndla dig...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0