Alltid vi och aldrig vi

Jag vaknar konstigt nog på gott humör till denna underbara morgon, dagens första timmar, sorglös....

I shorts och linne vilar jag, du påminner mig om knoppnigstiden. Dessa underbara händer och tår, gjorda för att älskas och beröras. Det fanns en chans att se den stora världen och jag tog den, idag älskar jag. Min luftiga hjärta är ömtålig för en svag beröring eller en vindputs, och du är lika skir och vacker som en maskors i fröställning. Vi har slagits som 2 fängslade gladiatorer hela natten, men idag är vi fria.

Vi är lika fria som tegelstenar i luften...









Kommentarer
Postat av: Y

2010-05-27 @ 15:28:07
Postat av: Y

Vacker !

2010-05-27 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0