Saga om en damm mark

Behöver inspiration, har en vana av att spara skisser och alla mina kladdade papper. Papper där en stor tillgivenhet finns nerskrivna för mina emotioner... råkade komma över denna lista

1: 37 atraxer, 29 sertalin piller och ett glas vatten....
2: Våning sexton och endast ett klivande steg
3: Badrummets stora hängare, liten pall och en kabel
4: Kl 2 eller halv 3 rostiga rälsen på spår 1
5: kl 4 högtrafik, rondellen vid högskolan
6: Mobilnummret till vännen vars pojkvän har dumpat en

Jag är inte en så kallad "fjortis" eller "emo" som sitter och klagar över livet eller skär sig själv....
Jag har bara haft mycket svårt att vakna upp på morgonen och känna viljan till att leva, lista ut livets ekvation, mitt skinn saltar mina ögon. Antar att det är just därför avdelning 13 finns...


Ett geni som hjälper mig att förstå är Chopin










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0