Just the way I feel

Jag andas för att jag måste inte för att jag vill... Mina ögonlock är lika stora som staden nuförtiden, snart skyler den hela mig. Sinnesro finns i de ljusfattiga delarna av mig, men livet är fullt av ansvar... med andra ord förbjudet område att besöka. Jag intalar mig själv att jag försvann för längesen, för att även om min anatomi är här, är inte min inre väsen närvarnade. 

lustigt hur denna bärande konstruktion funkar, mina naglar fortsätter att växa under tiden som min röda kroppsvätska angrips av mögel, fördärvas långsamt....

















Kommentarer
Postat av: ArLy

gurl dats deep!!! hihi my lil poet de moiii =)

2010-05-12 @ 14:03:09
URL: http://arlyraoula.blogg.se/
Postat av: zorro

snälla skriv en bok!

2010-05-12 @ 14:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0