The way to sex freedom and rock and roll

Länge jagades jag av de två mest ruskigt ohyggliga orden i världen.... tänk om

Men vi ska inte glömma att människans tidsmaskin är komplicerad och invecklad. Vi dras tillbaka in i det förflutna med våra minnen, vi färdas fram in i framtiden med våra drömmar.... Dags att sluta minnas och börja drömma istället. Jag är en enskild varelse, offret som har återvänt i rollen av den kriminella personen.

Vissa människor hör ens egen inre röst med en sån stor klarhet, att de lär sig att leva efter vad de hör. Sådana människor förlorar verklighetsuppfattningen och blir galna, sinnessjuka, eller så blir de till tidlösa legender av dem....












 

Kommentarer
Postat av: ...

e du skelögd?

2010-05-10 @ 13:57:25
Postat av: Dno

Jag vattnar inte blommor...

2010-05-10 @ 14:02:41
Postat av: pianomarcus

Hi Nicole Scherzinger, I'm Marcus, I'm a big fan, I want your number

2010-05-10 @ 14:38:57
Postat av: ...

Jag fattar inte? e du de elle inte? :S

2010-05-10 @ 18:03:48
Postat av: Sammi boy

Hon vattnar inte blommor! Vad är det inte att förstå? :)

2010-05-10 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0