Ute en kväll

Huvudet högt upp, hon tittar drygt på mig när hon går förbi, blåser sin cigarettrök i ansiktet på mig...tiden stannar. Rökpartiklarna greppar tag om mina kinder och smeker långsamt mitt ansikte... mentol

Hon vet inte vem jag är...14 cm klack sen jag va 16 år gamal. Min kropp bärs upp av 14 cm höga klackar. Underskatta aldrig min styrka. jag har en nattfjärils styrka.

Folk tittar alltid ner på nattfjärilar. Ger aldrig den prostituerade kvinnan en chans, många tror att dem tog den enkla vägen ut, när ingen egentligen förstår styrkan och viljan det krävs för att göra det dem gör. Att gå på gatorna natt efter natt, bli nerhuggen, ner slagen, ner mejat och fortfarande resa sig.

Underskatta aldrig min styrka, jag har en nattfjärils intensitet... spänner mina 14 cm och går efter henne....










 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0