Ted Bundy

Jag är en liten fjäril... sagolik, på många sätt förtjusande. Men glöm inte att jag kom ut ur en konkong. På nätterna är jag en insekstlarv i min puppsastadium.

Insperation till skönheten på dagarna kommer från oupplysta platser.
Intresset och fascinationen av pedofili, nekrofili och serimöradare har ökat med åren... idag kan vi lägga till kanabalism också.

Jag tänder inte på det morbida delarna av livet, men jag finner det intressant.
Hur en man kan finna skönhet i att våldta, tortera, döda, gå tillbaka till brottsplatsen och fortsätta ha sex med huvud och bål och lemmar, samtidigt utföra kanabalisim på 84 små pojkars kroppar... det intresserar mig

Jag tror att nånstans i det omedvetna försöker jag bara förstå roten till ondska och mitt eget liv, försöka finna nånstans i det ljusfattiga djupet av mitt hjärta att acceptera allt som har hänt...














Kommentarer
Postat av: Anonym

att du använder ordet skönhet för att förklara vad du fascineras över med dem visar ju att du på nått sätt just "förskönar" mentalt instabila som mördare etc.

2010-05-07 @ 13:17:36
Postat av: Dno

jag skrev, att en psykopat kan finna skönhet i ondska fascinerar mig.... jag förskönar ingenting, många av dem ser skönhet i mord.

2010-05-07 @ 16:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0