Sex

Han står framför mig... så många fina områden på kroppen, mitt högra öga blir vild av att försöka välja yta.
Jag har fantiserat om detta alldeles för länge... den mörka delen av dygnet är kommen
... detta är en ritual, allt sker i en fastställd ordning.
Jag står i endast linne och shorts... han är i sin adamsdräkt

Så börjar vi, jag är en dominat kvinna. Med håret i en ruffsig knut börjar jag stryka min hand över hela han... Jag lämnar över min själ, jag efterlämnar röda fingeravtryck över hela hans hjärta, min kropp, hans bröstkorg... brun, svart, beige, grön, lila och mycket mer...

Efter en timma är jag anfådd, svettig... biter mina läppar. Hjärnan orkar inte mer, alldeles för dålig syn för att koncentrera så här hårt. Det går inte, men vill ge mer... Hans doft har klängt sig fast vid mig. Jag är inte lika dominat längre, han har markerat sitt revir... består endast av spår efter han, jaget är borta.

Jag tar nåra steg tillbaka... min man, min älskare, min vita duk
Tittar på skisserna, halvklara fantasier som ligger på golvet och sen på målarduken igen... mina hugskott börjar ta form. Men jag ger mig inte än... knäcker nacken och tar ett djupt andetag, jag slutar inte förän jag har fått min orgasm...


Är som vanligt kass på att ta bilder på mig själv, har tyvärr knappt nåra på mina tavlor heller. Min syrra tog kort på dessa för ett tag sen... det närmaste ni kommer mitt arbete.






Detta måste vara min favorit målning av Salvador Dali den heter
"Soft Construction With Boiled Beans" och beskriver bäst hur min hjärna ser ut.




 






 


Kommentarer
Postat av: frani

love that text. (Google translate not good at all.. but, i think essential is ok.



;)



2010-05-05 @ 15:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0