Prison for your mind

Vi alla födds som slavar, vår själ är en ödemjuk tjänare av kroppen, härskaren.
Jag va nära döden vintern 2009. Min själ lämnade nästan min kropp som då bestod av endast 38 kilo...
Jag tror att det när vi förlorar allt i livet då vi kan bli helt fria att kunna göra vad vi vill.

Jag har äntligen lärt mig att dansa i harmoni med universums toner och klanger. Världen ser helt plötsligt annorlunda ut, att dricka te med liemannen en vinterkväll, ändrar en människas perspektiv.
Min kropp, den bärande konstruktionen är nu en tjänare av min själ istället.

Ska jag dö... så ska det ske vackert


Springer oftast på människor som tror att jag har ätstörningar, har aldrig haft det. Min kropp är dålig på att producera protein, den bryter ner sig själv... långsamt












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0