Min väg, din väg, våra vägar

Klockorna slutade ringa för många år sen, ingen väntar längre...
Låt oss hoppa

Jag har inget mer att erbjuda, inget att överlämna. Om jag hade ett hjärta skulle den nu brista. Det växer inget här längre. Fåglarna har flyttat söderut. Vinden tog med sig de sista sandkornen. Jag vill vara lilla molnet...

Det va ett litet moln som föll för en liten sanddyna, det va molnet som bestämde sig för att släppa allt den någonsin hade berört med sina sinnen och följa sanden istället. Molnet vandrade bort från sin familj och tog en ny väg...
Efter all den tiden sanden och molnet hade spenderat ihop, bara stirrande ville dem äntligen förenas. Molnet blev till vatten droppar och föll ner hos dem fina sandkornen... idag växer det en liten oas mitt i sahara

Jag vill vara lilla molnet...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0