God's Gonna Cut You Down

Jag behöver inte längre knipa ihop ögonen för att se det. På horisontens dimmiga slut ser jag en storm närma sig...
Mina långa smala ben står stadiga, mina händer mer fridfulla än någonsin, lugnet före stormen. Jag har lärt mig att flyta fram, ge mig erfarenhet så ska jag visa dig hur du ska flyta. Tystnad och harmoni, jag rinner mellan alla sorters bergarter nuförtiden och när det är dags, då fryser jag. Suger åt mig alla ihoptryckta atomer vi kallar sten, tidiga morgon ekon säger att jag bryter mig loss, jag är sprickan du hittar i dina bergarter.










Kommentarer
Postat av: Andreas

vissa behover frysa till is o va kalla for att stilla sig, andra bara ar harda som berg!

2010-05-29 @ 18:28:58
Postat av: zorro

jag tror inte att vissa är bara hårda som berg. Man måste väl lära sig att bryta sten innan man kan bli hårt som sten, eller? Tror att det är det bruden syftar på, erfarenhet gör oss hårda

2010-05-29 @ 19:05:27
Postat av: Andreas

bryter man sten ar man hardare an sten, period. ok. vissa forsoker vara kalla for o stilla sin framfart. Andra ar harda som berg dom kan bara brytas av dom som ar hardare. And believe me, there is harder materials than rock. Sen en sten kan inte lara sig att bli sten, den bara ar. likasa dom som ar hardare an sten.

2010-05-30 @ 07:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0