faceoff

En gång i tiden såg jag upp till dig, en människa som jag nära beundrade....
Du fanns där när mörkret kröp sig på mig, drog mig upp på ytan och lät dig själv nästan drunkna.
Allt jag gav till dig kom tillbaka, allt jag sa till dig besvarade du och länge ställde jag mig själv frågan... Vad har jag gjort för att förtjäna dig?

Så kom sveket....

Under en lång tid förstod jag inte hur och varför. Hur en människa kan bli så känslokall, 180 grader turn...
Hur du kunde se mig i ögonen och dra dina lögner? Smeka mig med vänsterhanden för att endast sen dra din högra järnhand, Respektera inte efter att du visa mig vad det var.

Idag vet jag... du va aldrig en fin människa som som svek mig, du va en ful individ som låtasdes bry sig. Ett nötskal med ett tomt inre, du imiterar godhet, respekt och tillit. Lik en seriemördare som endast ger en sken av godhet... Dina ord är noggrant utvalda och uppdiktade, oäkta och inövade. Fuck that shit 

Det va inte att du hade hjärtat till att göra det, du hade aldrig hjärtat...






















Kommentarer
Postat av: Zorro

Mjaoooo

2010-05-10 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0