Att älska som en porrstjärna

Efter tre timmar av svettig, psykopatisk sex räckte hon mig en jättelik svart strap-on. Hon vill tydligen att jag skulle ta på mig den...

Jag hade aldrig funderat på att använda en, men efter all njutning hon just gett mig kunde jag knappast neka henne något slags gengälande av tjänsten. jag kommer att aldrig glömma hur det känndes att dra på den: när man har en sådan enorm grej mellan benen händer det något med en. Man förvandlas till ett djur, ett monster, en galning, kort sagt: en man. Hon smetade glidmedel på den med båda händerna där den stack ut från min kropp, och mina nerver började att smälta samman med den här gigantiska plastbiten, jag kännde vart enda beröring.

Hon vände sig om och ställde sig förväntansfullt på alla fyra...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0