That's 'Bone'

Det finns inga fler hinder att passera. Allt jag har gemensamt med de okontrollbara och de galna, de trångsynta och de onda. All förstörelse jag har skapat och min stora likgiltighet mot det har jag nu passerat. Min smärta är vass och konstant, jag hoppas inte på en bättre värld för någon. Faktum är att jag fantiserar om att min smärta tillfogas på andra. Jag vill inte att någon ska komma undan, fly... Men efter att ha erkännt detta katharsis, fortsätter mitt straff att gäcka mig och fortfarande får jag ingen djupare förståelse om mig själv...

Du som läsare måste förstå att ingen ny kunskap kan utvinnas från denna text, denna bekännelse har betytt ingenting.




Syrran tog studenten igår, en stor grattis till henne






Kommentarer
Postat av: Rose

du är oerhört lik killen som står bredvid dig, antar att det är din bror :-)

2010-06-23 @ 23:32:15
Postat av: Dno

haha ja det stämmer, min lillebror:)

2010-06-24 @ 09:26:55
Postat av: Berwa

Rose det kan du fethaja ;)

2010-06-24 @ 23:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0