My shit

Aww era jävla kuksugare, oki, aight. Jag sätter alla er horungar på fall. Du tror du kan utföra detta skit... XXXX. Tror du att du kan göra så här mot mig? Du kommer att spela basket i Rinkeby när jag är färdig med dig, 23 timmar lockdown. jag är kvinnan i denna pjäs. Du kommer att aldrig se dagens ljus... vem fan tror du att du jävlas med? Jag är vakten, jag kör skiten här. Du lever bara här, ja det stämmer, bättre om du bara går din väg. Gå bara din väg... Gör bara det för att jag kommer bränna ner hela skiten. King Kong har inte ett skit på mig, det stämmer, ja det stämmer. Fuck, jag driver aldrig , jag vinner ändå... jag vinner. jag vinner på alla horiga sätt. jag kan inte förlora.

Du kan skjuta mig... men du kan inte döda mig.


Soothing music...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0