Examen

morgonen efter högskolans examen, jag la aldrig märke till smärtan i kroppen förrän jag reste mig...

Sommarens underbara soliga dagar, vi står på balkongen och ser över trängens baksmälla. Allt ser annorlunda ut i dagsljuset, öl, cola, sprite, vin och många andra burkar och glas ligger överallt i studentkorridoren. Chips smulor fastklistrade på golvet med all spilld dricka.

Afganen kliver ut på sin balkong som är endast några meter ifrån våran, han ser inte ut och må bra...
Killen får panik när han inser att hans pappas bil är borta, spåret av att den har stått där är en fet oljefläck och svarta mäken efter däcken. Han verkar ha glömt att han körde över en stolpe och tog nästan livet av oss, konstigt nog fatta vi inte att vi hade fått med oss en 3 meter järnstople och en hel övergångsskylt med under bilen, inte förrän vi klev ut ur bilen...











Kommentarer
Postat av: Icee

shitt vad full jag ser ut o vara fyfäääääääään

2010-06-07 @ 15:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0