What I make is what i am, I can´t be forever

Allt för ofta ska folk kommentera mitt beteende "du måste tänka dig för innan du talar" " Va mer som en kvinna" hur än nu det ska vara... Jag är medveten om att jag inte alltid uppför mig som en typisk 22 årig tjej. Det är bara det att vid den här tiden i mitt liv har jag börjat att tappa känslan för vardagsmoral. Skuld handlar nuförtiden om rädslan att bli ertappad snarare än om känslan av rätt och fel. Människans manifestering av sin urgamla vana att ta kål på sig själv med hjälp av sin egen dumhet. Oavsett om det handlar om vetenskap, religion, sex eller droger...

Vi är alla förtappade själar... Jag, den exotiska skelleten har börjat inse det









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0