Handen i gummihandsken

Jag vet inte vad jag ska reagera först på, smärtan i bröstkorgen från knytnäven som fick mig ner på golvet... eller värket i huvudet av handen som drar i den. Jag glider längre bort från min vän som sitter ihopkrypt i ett hörn i köket. Det kommer att vara en människa och inte en djävul med röd horn som får jorden att gå under. Lik en trasig glasflaska slänger han mig in i garderoben och håller för... Platsen och tiden som ljuset glömde, jag skriker och sparkar för mitt liv.

Han är en feg människa, jag är ung kvinna med ett starkt psyke. Hennes pojkvän utmana fel tjej den här gången. Han är gammalt klotter av bläck skrivet på min handflata, han kommer att blekna bort... Fucking stenålders människa...










Kommentarer
Postat av: Sammi boy

Fina bilder du har fått ifrån mig ;) I have good taste ;)

2010-07-07 @ 15:42:03
Postat av: Dno

verkligen...

2010-07-07 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0