All around the world part 1

Flygplatset i Geneve, Kl måste närma sig 05.00. Ensam sätter jag mig ner och tänder en cigarett, allt jag är... endast en åskådare till denna stökiga lufthamn vi kallar flygplats. Kvinnan brevid mig, vackra kurvor, ett leende som måste synas över andra sidan luren i hennes hand, jag vill ha henne... Det sitter en man lite längre bort, dennes blick dödar... vill strö socker i hans sår. Vid hörnet av den stora entre dörren ligger ett cafe, kvinnan bakom disken... ja, hennes rynkor talar för sig själv, är detta allt jag hade att ge? Jag ställer mig själv frågan, kan vi göra ett misstag i livet och missa vårt öde? Drar ännu ett bloss och fortsätter att iaktta världen med...
 


 





En helt underbar låt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0