Utkast: Dec. 5, 2010

Hon berättar att hon blev såld som sexslav i Irak av sin egen pappa, förlorade sin oskuld när hon var endast 10 år gammal, 6  killar samtidigt... Flydde och hamnade på rödakorset som senare skickade henne till Sverige, blev adopterad av en svensk familj. Idag är hon 14 år gammal och har en pojkvän vid namn Erik, hon går i skolan och spelar fotboll på fritiden... Mina synorgan tåras upp när hon berättar sin historia, jag beundrar hennes styrka, en underbar utstrålning lika stark som himlakroppen där uppe... Kuratorn bestämmer sig för en rast.. alla tjejerna reser sig upp för att sträcka på benen, efter pauset är det min tur att berätta min historia...






Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

What? Huu

2010-12-05 @ 14:16:14
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0