All around the world part 2

Vi har besökt Geneve, tar en titt vart tankarna var i Stockholm...

Jag satt på plattan idag och älskade världen, med min dricka i ena handen och cancer i den andra njöt jag av att vara i ett levande tillstånd... Jag kan göra vad som helst men inte allting... Jag minns plötsligt varför jag alltid har varit en ensamvarg, det är då jag brinner som starkast. Jag ger för att mina nagelband vill gå av, för att det är då jag älskar och älskas bäst...



För er som undrar varför jag alltid måste skriva om mina stunder jag känner mig levande... för att det är få gånger i mitt liv jag har kännt det, helt enkelt värd att skrivas ner...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0