TEARDROP

Mitt första inlägg på denna blogg...


Det lustiga är att jag ofta finner mig själv ensam sittande på sängkanten i min egen lilla värld, det är en mörk värld som jag inte ens önskar min värsta fiende. Jag har levt med en pojkes torterade gråt i hjärnan halva mitt liv. Ibland undrar jag hur jag ska orka kunna leva ett normalt liv efter allt våld och spillt blod man har bevittnat. Alla psykhem, mediciner eller psykologer är bortkastad tid om jag inte tar pojkens hand och beger mig på en promenad. Detta har jag börjat göra och jag hoppas att min trasiga själ kan få ro en dag i framtiden...


Människan har en otrolig stor förmåga att återhämta sig... Hela året har jag lagt ner det som finns kvar av mig, fixa mig själv. Måste säga att jag har kommit en bit på vägen. När jag ler idag... det kommer naturligt...





Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack så mycket! Men, du var mig riktigt snygg!

2010-08-26 @ 13:26:30
URL: http://fridaworldwide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0