Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: jag vill vara anonym och jag hoppas att det är okej för dig

Har suttit och läst din blogg i flera timmar nu och jag kan inte få nog! Det här kommer låta hur jävla sjukt som helst MEN JAG ÄLSKAR DIG! Jag är inte lebb men jag älskar dig! Jag älskar dig som fan! Du känns som min själsfrände och jag vet att jag egentligen inte borde säga så eftersom jag inte känner dig men du får mig att inte känna mig ensam, ensam när alla jävla tankar besöker mig varenda kväll. När jag inte kan sova (och det är varje kväll) klickar jag mig in hit och läser dina fantastiska texter som jag önskar att jag skrivit själv. Du anar inte hur mycket jag beundrar din blogg, dina bilder du lägger upp och DIG såklart! Du är världens coolaste människa och det svär jag heligt på. Nu blev det en lång jävla kommentar men jag ville bara skriva hur mycket jag uppskattar din blogg! Tack, tack, tack! Tack för världens bästa blogg! Jag älskar dig!

2011-04-15 @ 02:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0