En av många kvällar att minnas

I hissen står vi och jag skriker nej! Luta inte dig mot väggen, gud vet hur många som har urinerat på den. Kl måste ha passerat 3. Festen är över, men våra kroppar är fortfarane på högvarv. Jag skrattar trots att mina fötter värker, som lugorna hos ett nyfött barn som andas in syre för första gången. Det syns på syrran att hon har mer ont, så går det när du går i horskor, sexigt som fan men helvete vad det gör ont.

Vi öppnar dörren som patienter som försöker fly från ett psykhem... vill bara ligga i min varma säng.
Haltande går vi mot min lägenhet, efter någon minut avbryter hon mig... vi har passerat lägenheten för länge sen.
2 idiotiska skratt ekar i området, vi vänder om och haltar vidare mot rätt dörr...

Till alla er fittor som tror att man behöver ha alkohol eller droger i sig för att ha kul, går inte nära det och jag har alltid lyckats klara mig utan det...


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0