Detta är jag

Jag lägger ner fötterna på det kalla golvet och försöker att resa mig, orkar inte jag är ingen morgonmänniska. När jag kliar ögonen lägger jag märke till det torkade blodet under mina naglar...jag tittar ner på sängkanten och där ligger det ännu en hög med hår, bortdragna från min ömma hårrot.

Jag drar bort dem i sömnen därför vill jag inte känna på mitt huvud, jag vet hur färska såren är. Precis som mycket annat i livet händer det i det dolda. under alla tusantals grova svarta hårstån vilar det torkade blodet.... De röda blodkropparna som samlat sig under natten för att läka mig är nervösa inför kvällen, dem vet vad som kommer att ske...

Det finns inga hemligheter bara dolda sanningar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0