Människan


Älskar berättelsen om matrix, iden om att människan inte alls är så vacker, vi fuckar upp mycket för oss själva....

Jag vill dela en uppenbarelse som jag har haft under min tid på denna jord. Det slog mig när jag försökte klassificera vår art och jag insåg att vi faktiskt inte är däggdjur. Alla däggdjur på denna planet har utvecklat instinktivt en naturlig balans med den omgivande miljön, men vi människor gör inte det. Människan flyttar sig till ett område och förökar sig och förökar sig tills alla naturresurser är förbrukade, det enda sättet vi kan överleva är genom att sprida oss till ett annat område. Det finns en annan organism på denna planet som följer samma mönster. Vet du vad det är?.. Virus. Människan är en sjukdom, cancer på denna planet

Ibland äcklas jag av min egen existens...




























Trackback
RSS 2.0