Im here

Älska... hysa kärlek till... Starka ord
Men det är precis det... starka ord
Jag tror att vi finner djupet i livet när vi älskar, får förståelse för universums lagar.
jag är personligen inte en romantisk människa av mig, men inte ens jag kan förneka att kärlek är en av människans starkaste drifter... om inte en starkare drivkraft än religion.

Absolut Vodka har gjort ett samarbete med Spike Jonzes, resultatet blev en underbar kortfilm om en robot som älskar med hela sitt liv. Sjukt fint hur han har fångat upp känslan, musiken och kemin.

http://www.imheremovie.com/ 


Kanske inte det smartaste för en nykterist att göra reklam för absolut vodka, men en vis person sa till mig
gotta give credit where there is credit






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0