gasping for air

Det är en bra kväll, många människor. Korta, långa, smala, tjocka... ja allt möjligt. Vissa kommer ut för att dansa och ha kul, andra simmar runt som hajar, letar efter nästa byte att hugga, dra hem och knulla med andra ord. Mina händer hade redan börjat skaka när jag kom fram, att fästa blixten på själva kameran tog extra tid. Efter att jag hade gått ett varv började benen skaka med, jag skyndade mig mot toaletten...

Så slog det till igen, först yrsel sen känslan av smärta i varje nerv i kroppen. jag tappar andan och finner hela världen svårt att förstå. Min bröstkorg skriker av smärta medans jag kämpar efter luft, det jobbigaste är att tårarna börjar rinna, fan mitt smink...

Det går alltd över och det vet jag, panikattacker drabbas jag av dagligen. Jag biter ihop och efter jag vet inte hur många minuter känns det bättre. Öppnar toalettdörren och beger mig ut för att avslutna nattens bilder. Utanför dörren står en tjej, hon tittar på mig och ler, jag avundar dig, du är så vacker och intelligent...du har allt säger hon. Jag kommer aldrig att glömma hennes kommentar, vet inte varför men livet älskar att jävlas med mig, ironi...




Kommentarer
Postat av: Elmira

Klockrent slut! =)

2010-04-12 @ 21:30:12
Postat av: Adriana

SÅ JÄVLA HET!!! Älskar bilden, din text & dig <3!!!

2010-04-13 @ 14:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0